Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός του διαστήματος των 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος/προϊόντων κι από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση έχει στη διάθεσή του 14 ημέρες για να επιστρέψει το προϊόν.
Επιπρόσθετα κι εξίσου σημαντικά, ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του, χωρίς αυτή να υπόκειται σε περιορισμούς και να εκτελείται υπό προϋποθέσεις.
1. Χρονική προθεσμία : Εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα
2. Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται :
α) στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε,
β) με την ίδια συσκευασία που σας παραδόθηκε,
γ) μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός του διαστήματος των 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος/προϊόντων κι από την ημέρα που κοινοποίησε την υπαναχώρηση έχει στη διάθεσή του 14 ημέρες για να επιστρέψει το προϊόν.
Επιπρόσθετα κι εξίσου σημαντικά, ο καταναλωτής διαθέτει το δικαίωμα να ζητήσει την αναιτιολόγητη επιστροφή των χρημάτων του, χωρίς αυτή να υπόκειται σε περιορισμούς και να εκτελείται υπό προϋποθέσεις.
> Ολοκλήρωση επιστροφής χρημάτων : Εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
> Κόστος : Επιβαρύνεται ο πελάτης το κόστος των μεταφορικών ,αντικαταβολών ή έξοδα κάρτας.
Πολιτική αλλαγής ελαττωματικού προϊόντος ή λάθους στην παραγγελία
> Σε ποιους απευθύνετε η πολιτική : Σε πελάτες οι οποίοι επιθυμούν να επιστρέψουν το προϊόν γιατί :
α) το προϊόν είναι ελαττωματικό, ή
β) Έχει γίνει λάθος από το Gatsa.gr στην παραγγελία ( π.χ. στο σχέδιο, στο χρώμα, στο μέγεθος)
> Δυνατότητα αλλαγής : ΝΑΙ
> Κόστος : Δωρεάν για Ελλάδα(εφόσον η παραγγελία υπερβαίνει τα 40 ευρώ).
> Χρόνος : έως 5 εργάσιμες από την ημέρα που το Gatsa.gr θα παραλάβει πίσω το προϊόν.
> Όροι :
1. Χρονική προθεσμία : Εντός 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα
2. Τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται :
α) στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε,
β) με την ίδια συσκευασία που σας παραδόθηκε,
γ) μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.